lördag, oktober 27, 2012

Träningskläder?

Ja...
Jag råkade (?) ju signa ett 12-månaders-avtal med gymet här på orten. Och undrar således (eftersom det är min referenspunkt i livet?) vad har ni på er när ni tränar? Gymmar?

Kör för närvarande hellånga tights (fodrade, för ute-användning, men fungerar även inne, ser mest ut som ett par rejälva strumpbyxor, komplett med dubbel baksöm och allt....) samt en missklädsam rosa nyans på t-shirt.

Man skulle kunna säga att vad som helst är bättre än detta.
Åt minstone för omgivningen.
Vad är ditt tips?

4 kommentarer:

Linda K sa...

jag gymar inte, men man kan väl ha samma som på friskis tänker jag. tycker att H&M:s har alldeles utmärkta träningskläder, inte så dyra heller :)

Carolin sa...

Jag har precis också signat för ett år fast på TA, det trodde jag aldrig om mig själv, men nu jävlar var det dags. Jag tittade på träningskläder på intersport osv, men dom var hiskeligt dyra och det fanns inga stl XL. Men sedan det visade sig att HM faktiskt hade bra grejor för bra priser och i storlek XL, det hade jag inte förväntat mig. Jag har beställt ett par lite jazzbyxeaktiga byxor på Ellos dessutom, dom hade också ett bra och prisvärt sortiment. Nu vill jag hitta billiga och bra skor också. Jag vill ha en luftig top som inte sitter åt, man vill ju inte oroa sig för om fettvalken hänger ut när man tränar =)men byxorna kan vara lite tajtare dom ska vara smidiga så man knappt känner dom när man tränar.

SkåneAnna sa...

Linda: Ja, gymma och gymma, de har pass som jag ÄLSKAR att gå på (so far...) och det ingår liksom ett helt gym, så varför inte?
Införskaffade brallor (som sitter åt upptill och har lösare ben nedtill) och 2 tränings-t-shirts på Åhléns som dom reade ut. Det får duga!
Caroline: TA?? Vad är det? Och varför är du inte på MITT gym som ligger i ditt jobbs gamla lokaler...? (*tusan*)

Carolin sa...

Visst inget om detta har aldrig hört om något annat än Träningsakademin som låg utanför stan, pallar inte köra ner i stan varje gång. Vad heter ditt "ställe" =)