lördag, september 24, 2011

Tillökning!

Blev hastigt med vinterjacka idag när vi var på stan barnlösa, mannen och jag.
Världens skönaste och mest ombonade parkas från Fjällräven:

Nuuk Parka från Fjällräven

Jag valde den som heter "black brown" och altså är svartbrun. Liksom jordfärgad eller vad jag ska säga. Hittade någon bild inne hos Outnet, men där ser den bruna alldeles för ljus ut. Den de anget som "black" stämmer bättre överens med verklignhetens "black brown".

Förra vintern hade jag ingen bra jacka, utan fick lida pin mest hela tiden - det kommer inte hända i år. Nu kan det få bli höst och tom vinter när det vill, för jag är beredd!!

EDIT:vill påpeka att detta inlägg inte är sponsrat av varken Fjällräven eller någon återförsäljare av desamma. Jag bara gillar min nya jacka. (och dessutom hade ju varken den ena eller andra tjänat något på att försöka produktplacera hos mig och mina 8 läsare....)

Inga kommentarer: