tisdag, juni 14, 2011

Diskriminerad av HTC?

:)
HTC har jordens snyggaste väder-app som automatiskt hämtar hem "min plats" och ger dig vädret för där du är, i Widgeten kan du även få 5-dagars-prognoser, samt lägga till en massa andra platser, typ sommarstugan, nån random storstad eller semester-resmålet för att se hur vädret är där.

Det roliga är att min hemstad inte finns med - däremot får jag upp den minsta Skånebyn av dem alla som "hemma" - alltså där telefonen tror att den befinner sig. Hur kan det komma sig att STÄDER saknas, medans ett samhälle som består av en ICA och en motorvägsavfart, DET är med?
om saker o ting fungerar, ska "din plats" visas där...
på min står det HJÄRNARP...
Humor.

Hahaha.

2 kommentarer:

Anna sa...

min mor har en sån: älskar regnvisningen med torkarbladet :)

SkåneAnna sa...

Visst är det gulligt?!
nu efter att jag fått uppdaterat Androidversionen med så finns lilla hemstaden ÄNTLIGEN med också.
:)