torsdag, mars 24, 2011

Rolig dag idag!


Har varit i en annan butik än min egen idag, och fått vara dekoratör!! Har nämligen sökt ett vikariat som just dekoratör, och idag var det dags att prov-skylta! Sååå kul! Fick plocka ut 3 stilar, varav den ena klädde jag på en docka och fick styla till henne som jag ville (enligt de teman/trender vi har i butiken). Blev sååå himla bra!
armband, skor och bäte är bara random bilder från google.
resten är såklart KappAhl.
Första stilen blev en 'clean' med hellång khakigrön klänning, en glest stickad potatisfärgad kofta utanpå, en dipdye scarves lite löst svept om halsen, ett låååångt bäte som går 2 varv på höfen samt träarmband, grova boots och en beige väska.

skor, armband och väska är random googlebilder,
resten är KappAhl.
 Andra blev en 'classic' tjej med en finstickad tröja med lite pingvinärm (hittade ingen bild på den tyvärr) som är rundat skuren med en fåll som är ganska mycket längre bak än fram. Marinblå 3/4-lång cigarettbyxa, beige pumps, en damig beige väska (inte den på bilden) och en supersnygg scarves i bruna, marina och beiga toner med lite orange som accent.

Tyvärr valde jag att stryka och klä dockan i en preppy stil från vår No1-kollektion, ångrade mej hallvvägs men då lade strykjärnet av(!!) så jag stod fast vid preppytjejen. Dessutom hade jag bara skor IRL till henne: basketkängor....

Sedan fick jag hänga om en halv zon och göra fint! Så jäkla kul!! Och såna trevliga kollegor jag har!! SUPER-dag!
Nu tycker jag ju bara att dom ska ta och ringa och GE mig jobbet också, haha.

2 kommentarer:

Anna sa...

skulle jag sadla om skulle jag göra något sånt!
avis!!

SkåneAnna sa...

JAG FICK DET!!!!
HURRAAAAAAAAAAAAAA!!!
:D