söndag, mars 27, 2011

Inspirerad

I miniatyr...
Ser på många bloggar hur folk inreder med en provdocka (typ en byst med svarvat men, inte en hel kropp med huvud) i en vrå. Himla charmigt om man gör det rätt tycker jag.

Jag har ju 3 sådana damer stående i källaren.
Funderar allvarligt på att ta upp en av dem och fixa henne.
Frågan är om hon blir snyggast i svart eller i vitt. Vi har ju mörkt golv i sovrum och walk-in - det är där i någon hörna hon ska få stå tänkte jag.
Får nog gå och visualisera lite.

:)

Om du känner som jag, finns massor av inspiration hos tex Himlarum, som tursamt nog även har en butik där man kan handla allt som syns!
<------ bilden är lånad från just Himlarum.

Underbara grejor, verkligen, fast jag föredrar att hålla det till några få detaljer snarare än hela rum i den stilen.

Inga kommentarer: