onsdag, februari 02, 2011

Legobloggen

Fick svar ang damerna i föregående inlägg, av Johan som har Legobloggen - fenomenalt!
:)
Tror ni han får gå på mycket events? Jag skulle i alla fall hellre ta hans goodiebags än många modebloggares...

Dock tycker jag att 2 polistjejer är liiiite svagt när man ser till uppsjön av Legopaket som finns. Uselt tom att det inte finns de där små paketen med en figur och typ ett tillbehör - inte en enda kvinna där!! Bara män så långt ögat når... Vad kan det kosta att byta huvud på en enda av de där gubbarna liksom?


...det är kanske så...?

UPDATE I:Vad supertrevligt att få ett svar från ett legoproffs! Men hur hittade han min minimala blogg och dess yttepyttiga legodilemma - googlar han "lego" varje dag och sitter o läser igenom träffarna?
Jag är häpen och glad.

UPDATE II:Behöver jag tillägga att vi har monterat ihop kvinnsen liiiite annorlunda mot förpackningens bilder? Nej, det var väl det jag trodde. Killen i solglasögon tycker det är lite dragigt runt nyckelbenen...

3 kommentarer:

Johan sa...

"googlar han "lego" varje dag och sitter o läser igenom träffarna? "

Din teori är mycket träffande faktiskt. :) Dock är det inte varje dag, snarare en gång i veckan ungefär, och det är långt ifrån alla träffar jag läser. Bara det som verkar intressant på Google's lilla "summering".

SkåneAnna sa...

Johan: haha, man undrar ju - det är alltid kul när någon jag inte 'känner' faktiskt skriver något - så yttepyttig är ju min blogg att jag vet på ett ungefär vilka mina mina 4-5 läsare är, och de hänger alla samman på något vis via länkar på resp. bloggar etc. Du är typ som en joker!
:)

en annan sa...

:-D Vad roligt! Vi har en dam i samlingen, en pirat-dam. Hon går utan vidare att blanda ihop så att det slutar med att man inte har någon dam, på sin höjd en pirat med läppstift...

Klent.