onsdag, februari 09, 2011

Lånad lista från LindaK:

SKOR: Mycket no-brand, Dr Martens, en del SixtySeven och Ecco.
SNEAKERS: Sketchers och ett par joggingskor.
JEANS: KappAhl, Magic från KappAhl, DbV och favoriterna är fortfarande Beckhamjeansen med kronorna...
T-SHIRT: Nästan inga.
UNDERKLÄDER: KappAhl och Triumph, några från Change.
VÄSKA: ojdå, min dyraste är nog Åhléns messenger i läder, den är fin!! Några favoriter från Björn Borg finns också, och en Mulberry-wannabee från kappAhl.
PLÅNBOK: Nåt no-name från en knalle.
KLOCKA: En Sector, en Tissot, en DKNY och ett par till.
SMYCKEN: Ole Lyngaard, Spinning, Spinning LINK.
TV: Panasonic
MOBILTELEFON: SonyEriccson - jag ska aldrig mera vara otrogen!!
DATOR: HP pavillion DV6.
SMINK: En salig röra, allt som ser ut att vara rätt bruna nyans på ögonskugga...?
ANSIKTSKRÄM: Decléor, Clinique och Åhléns Oliv-serie.
LOTION: Åhléns Oliv.
DEODERANT: De där toppiga rollon-erna som står på locket... REXONA!!
TANDKRÄM: Pepsodent.
SCHAMPO/BALSAM: Använder inte shampo. Tvätar med balsam från Willys, deras eget larvigt billiga, och använder Naturelle's balsam som just balsam.
TVÅL: Något lågpris från Willys.
PARFYM: CK in2you
MINERALVATTEN: Njae.
VIN: Amarone, tack!? Och cava!!!
DRINK: Romdrinkar. Alla.
BRÖD: Med fibrer. Vitt bröd är det värsta jag vet.
MAT: FISK! KÖTT! SÅS!
GLASS: Rocky Road.
GODIS: Choklad. Kolafudge. Lakrits.
SÄNG: Madrass Stjärnbädden. Sängram IKEA.
LAKAN: Hemtex.
FRISÖRSALONG: Klipper mig inte hos frisören. Det gör jag själv hemma i badrummet!
DAGSTIDNING: Helsingborgs Dagblad och Metro.
MAGASIN: Elle, Damernas, BoBedre.

Inga kommentarer: