fredag, januari 28, 2011

Inte bara intrigen som fängslar...

Jag är så in i bängen trött på vår säng! Det är en Malm från IKEA, i ek. Jag tycker att den är mesig, förutom att den är sliten och skavd på huvudgaveln (vi fick ju montera isär den när vi bytte våningsplan, det tålde den inte riktigt...) Den är för låg. Jag vill gärna få lite avstånd till golvet, tack! Och en riktig huvudgavel OCH fotgavel, tack! Lade märke till ett antal snygga sängar i House, här är två av dem:
(titta inte för noga på den översta bilden, kan vara spoildervarning på den....)

Dr House himself med donna i juste säng.

Gregory House har en snygg variant. Han saknar dock fotänden, men jag skulle kunna tänka mig den i alla fall.


dr Chase och dr Thirteen (vad heter hon egentligen??) fördriver tiden...
Och den nedre sängen står hemma hos en av deras kollegor som får besök av teamet när han får mystisk magsjuka och uppträder märkligt på jobbet...

Dom borde verkligen lista köpställen i eftertexterna!!!

Inga kommentarer: