söndag, januari 16, 2011

hm hmmm hmmmmmm......

Den skulle göra sig på mig, det skulle den verkligen!

Photoshop anyone?!

Men jag ska inte ha nån, nej minsann! Jag ska vara ståndaktig och hålla mig, för vi ska till Barcelona om några veckor (ja säg 15-16 stycken...) och då minsann!
:)

Men visst är den fab!? Lagom tunn, fall som ett ösregn och lite pingvinärm på det *suckar längtansfullt*
Självklart hittar du den på KappAhl: finns även i beige.
Det finns en liknande, med en skock-kant nedtill o över axlarna. Den är beige.

5 kommentarer:

Anna sa...

skitsnygg var den!!

Marie sa...

och jag har köpt den!

Köpte även fina chinos med snörning och de helt utan snörning. Har inte handlat där på år och dag, så en väldigt positiv överraskning.

SkåneAnna sa...

Marie: vad kul att höra!
:)

Linda K sa...

aaaahhh du ser... lite obehaglig ut :D

SkåneAnna sa...

Linda: Haha eller hur!? Modellen har ju värsta konstiga vinkeln på huvudet...