tisdag, december 28, 2010

Bästa julklappen!

Värsta fina!!























Mannen valde (efter att jag visat såna som är fina - och såna som inte är det...) ut detta, som är en platt silverring med barnens namn graverade, i kombination med läderrem och silverdetaljer ur Spinning LINK-sortimentet. En karbinhake är fäst i själva silverringen, och i andra änden är det en "stopp" som håller läderremmen fäst i samma ring. Lindat 3 ggr.

Man kan dessutom köpa till karbinhakar och fästa i fler länkar intill silverringen.
Se spinning jewlery s hemsida.
Jag är kär - och har redan önskat mig en karbinhake till och ett platt hjärta.
OM jag hade haft en make, hade jag kanske möjligtvis graverat hans namn nånstans i hela härligheten.

1 kommentar:

Linda K sa...

hörru make, nu får du väl ta och fria!