måndag, november 22, 2010

Lyckat hår!

med krull, på jobbet i lördags
Faktiskt blev det helt OK hår - först när jag rullade av spolarna fick jag en déja-vu som hette duga. Så fort jag släppte håränden, drog det ihop sig till små hårda krulliga horn över hela huvudet.

Javisstja, tänkte jag.

Men efter lite övertalning (involverande mousse och mild uträtning) så fick jag till det såpass att jag kunde gå till jobbet. Och efter jobbet övertalade jag det lite till. Lite tupering på skulten, lite spray och ett sånt där stort hårband, typ elastiskt diadem, så blev det partyfriss som hette duga.
Jag sov tom på det 2 nätter o gick till jobbet idag!

Men nu har jag tvättat bort det, pudelkrullet.
Tål att göras om!

2 kommentarer:

Anna sa...

shit va coolt!!

SkåneAnna sa...

:)
mannen bara tittade på mej o skakade på huvudet. narmem kallade mej clown...