måndag, november 01, 2010

lista

4 tv-program jag ser
Grey's Anatomy
House
The Good Wife
CSI (kan egentligen bli 3 program...)

4 saker jag gjort idag
(oj redan?)Druckit thé
Kört en maskin tvätt (hittills)
Packat upp 2 resväskor (barnens, mannen får ta sitt själv)
Provsmakat (jättejättelite!) av en flaska som maken hade med sig hem, innehållande sprit som smakar pepparkaka(!!)

4 saker jag längtar efter
utlandssemester på soligt och varmt ställe
yttertrappan!
julen - och gärna en vit sådan!
sommaren

4 saker på önskelistan
Stimulerande arbete med bra lön
Friska och glada barn
Att min man var äkta vara...
Nya skor (eller boots/stövlar är det ju snarare)


4 saker jag avskyr
Pengar som är slut
Restnoteringar när man beställer saker (och då helst när man redan har betalt...)
När barnen gnäller - och jag menar när de inte pratar med vanlig röst, utan liksom jämrar fram det de vill ha sagt.
...

Inga kommentarer: