fredag, november 19, 2010

anyone?

någon som tror jag kommer bli extra lockig, typ mikrofon, av den här behandlingen med sämskinnsspolar, eller kommer det bara resultera i friss o strassel??

Den som lever får se...

Jag brukar normalt bara krama i lite gel i vått hår och sedan föna med trattfön, för att hålla ihop lockarna.
Men i morgon ska vi på dragshow med jobbet, så jag tänkte what the heck...

Jaja, i värsta fall får jag blöta och göra om, right?
Det tråkiga är väl att jag jobbar till 16:15 i morgon, så det är snåååålt med fixa-tid...
Och jag tänker inte jobba med papiljotter, så om det blir bra lockar gör de bäst i att stanna på huvudet hela dagen!!

2 kommentarer:

Linda K sa...

shit jag trodde det var jag på bilden! undrade vad jag gjorde där...

SkåneAnna sa...

haha, det hade jag också undrat
:)