lördag, oktober 23, 2010

Bästaste koftan!

Ja ni får ursäkta frisyren, jag har både tonat och gjort lite slingor i det och haft inpackning och hållit på efter att bilden togs.
Det är hösten. Känns skönt att pyssla om sig lite då.

Ikväll ska vi till sambons bror, med sambo och barn. Det blir både mat, lek och övernattning. Toppen!

Igår fyndade jag denna übermysiga kofta - den är från KappAhl, men vi har haft slut på Small sedan den kom in, i princip. Som tur var hittade jag den på en annan butik (vars kunder inte fattat att den är snygg, märkligt det där med hur ett samhälle/by/stad/geografiskt område påverkar och påverkas av varandra... Haha.)
Den är i alla fall härligt tjock, och dubbelknäppt med 4 knappar, nedtill ett knytpand i sidan (anar jag en flirt med en brud på M?)


EDIT: Nu känner jag att jag måste förtydliga det där med "lek" - det är alltså inget kinky alls, utan vi ska ta med oss Guitar Hero...

4 kommentarer:

Anna sa...

ser jättefin & skön ut!

SkåneAnna sa...

Och det är den!
*love*

Free Fashion Pia sa...

Assnygg kofta! Snygg tjej också ;-)

SkåneAnna sa...

Åh Pia....
;)