torsdag, september 23, 2010

Jag röstade fel!

Inser att jag röstade helt fel i valet i söndags. Tar mej för pannan och ångrar bittert att jag inte var mera kreativ - här kan man se massor av alternativ.
Se det som inspiration inför nästa val.

Det är alltså en person i vårt land som lagt sin röst på "Bajs" kort och gott.
En annan masade sig till vallokalen och plitade på ett blankt röstkort ned
"FETT FLÄSK OCH ÖLPARTIET"

Barnens åsikter verkar ha vägt in: "Byggare Bob" har fått en röst, liksom "Fåret Shaun", "Kalle Anka" och "Arne Anka". I ärlighetens namn fick Kalle 44 röster och vann bland Ankeborgarna. "Jan/Janne Långben" fick 4 röster och "Joakim Von Anka" fick 2. "Kalle Anka Partiet" fick totalt 105 röster!

Vi får i alla fall trösta oss lite med att "Jesus" fick 5 röster (+ ytterligare 7 under "Jesus Kristus" och andra kombinationer) mendans "Hitler" höll sig bland de tecknade figurerna och fick 2.

Något som fick mig att studsa till var att någon röstat på "Kissie" - finns det mer än en???
Hahaha, jag dör!

Inga kommentarer: