lördag, augusti 07, 2010


Usch. Jag känner spontant att jag borde ta efter Linda lite mera!! I alla fall vad gäller planering av packning.
Vi ska iväg 2 nätter from imorrn...

Har jag funderat på vad jag ska ta med?
Nix.

I stället tar jag fram allt jag skulle vilja hinna använda och lägger i en stooor hög på sängen.
Sen inser jag att två nätter=två kvällar.
Jag behöver bara 2 ombyten + reskläder.
För dagtid ska vi nämligen bada.
Vi kör Lalandia i repris.

Så nu har jag plötsligt strukit och ändrat i högen. (Och hängt tillbaka i fenomenala garderoben!!) 5 brallor blev 2 + resbyxor
7 blusar blev också 2 + resblus
3 kjolar blev... ingen! (eller kanske en, som reserv till byxorna...)
2 klänningar blev: ingen!
1 hoodie
1 kofta
1 regnjacka
1 par jympaskor
1 par ballerinas
1 par fulsandaler att åka i

Okej!
Jag har kanske läst och lärt lite inne hos Linda, då.
:)

Inga kommentarer: