lördag, augusti 14, 2010

Lördagslista

Snodd hos LindaK som sig bör...

Bor: I hus.
Drömhus: Det måste bli det här huset - som vi bor i nu! Tillbyggt och fixat är det mitt dörmhus. Det enda som hade kunnat göra det ännu bättre hade varit om det låg direkt nere vid ån... Eller längs stranden, men jag tror nog ån vinner.
Drömprojekt i nuvarande hus: Trädgården! Den ska få bli fin, men det kommer ta ett tag. Och yttertrappan, utanför entrén - den borde nog stå före trädgården förresten... Vi tar oss in i huset via lastpallar, för böverlen.
Roligast huspysslan: Göra om i nåt rum.
Inredningsstil: Väldigt blandat. Maken gillar avskalat och rent, jag är själv lite mera bohem...
Bästa städprylen: Dammsugaren! Och jag rekommenderar att när ni skaffar en ny, sätt upp den gamla på övervåningen... Det ska vi göra. Slipper man asa dom så in i vassen.
Skulle jag aldrig ha i trädgården: Prydnadsdjur - oavsett ras!!
Favvoverktyg: Slagborrmaskin!! Med hjälp av en sån kan man hänga upp hyllor i vadsomhelst!!
Favvoplats i trädgården: I solstolen.
Drömprojekt i trädgården: En fixad trädgård.
Roligaste trädgårdssysslan: Eeeeh..... Sola?
Tråkigaste: Att sköta den.
Hängmatta eller trädgårdsgrupp: H Ä N G MA T T A !.
Klipper gräset med: Den oäkta mannen.
Odlar helst: Mitt bibliotek och dess innehåll!

Inga kommentarer: