söndag, maj 30, 2010

Hemmagjord hårinpackning...


Har just suttit med inpackning i håret en timma. Själva blandningen blev nog bra, men jag hade inte lyckats finfördela bananen som jag trodde, så när jag tog i det i håret såg det precis ut som spya.
Jag spillde lite i badkaret också när jag tog i det i håret, effekten blev inte mindre slående mot vitt porslin, om vi säger så...
Uäk!

Tur det luktade godare iaf!

Jag joxade ihop:
1 banan
1 äggula
typ en dl (knappt) olivolja
typ 1 msk flytande honung

Vi får väl se hur det blev, ska gå o torka håret nu så jag kan gå o lägga mej o sooooova.

2 kommentarer:

Linda K sa...

det låter ju sådär... hoppas du fick ur bananen!

SkåneAnna sa...

<Inga problem, håret blev finfint dessutom, men looken under själva behandligen, för att inte tala om spillet i badkaret...
blääääää!
:)