måndag, april 26, 2010

Ut och springa kanske...?


Jag har ju köpt springskor (visserligen använder jag dem mest på jobbet, för vi har så fruktansvärt vidriga golv att gå på, men men...) men är mest ute och går...
Hittade en fiffig skiva, Kara Gucher's Endurance boost - Kara pitchar in och hejar på dej under/mellan låtarna, skivan består av en 38min lång mixad låt, men jag kan inte utläsa hos cdon om låtarna även ligger med separat... 149kr som download på cdon och den finns även i Spotify fast där kan jag inte se vad den kostar, eftersom jag surfar trådlöst och då vägrar skitet sälja till mig. (+ att Spotify säljer den långa mixen som en och alla låtar styckvis... kan ju kosta 300kr totalt!?)

Jag är ju en fullständig amatör, det kanske finns 1000-tals såna här skivor, men nu råkade 'Timebomb' med Beck ligga på eftertexterna i veckans TrueBlood, så jag var tvungen att Spotifya den, va.

Inga kommentarer: