fredag, april 02, 2010

Pustar ut

ja bara tillfälligt: har varit och handlat garderober för zillioner och sedan spenderades eftermiddagen med att bygga desamma: 6 stommar är ihopskruvade, 2 har fått dörrar (de andra ska inga ha) och en är till hälften fylld med lådor och sånt.

Klockan var närmare sju när vi slutade bygga - enda pausen var för burgare vid halv 6. Kan meddela att jag numera snittar en PAX stomme på under kvarten.

Jag har inte tid att jobba i morgon, men det är precis vad jag gör! Och direkt efter det ska vi på påskmiddag hos svåger o svägerska - jag känner mig liiiiite stressad, fast det ska bli så kul att träffa alla - it's a familjy thing.
:)

Tur att vi har en farmor som lekt med barnen sedan torsdag morgon - vi får dem med oss hem efter påskmiddagen.

Inga kommentarer: