söndag, april 18, 2010

Mobiiiiiler...


Ska skicka min jet på reparation.
Plötsligt en dag slutade den vända på skärmen när jag vände på telefonen, som den ska göra (i vissa funktioner iaf.) Så på senare tid har jag bara kunnat surfa, titta på bilder och sms:a(!) med telefonen "på tvären" och bilderna ska vi inte tala om. Telefonen envisas med att vända dem uppochned, och de som jag ser rätt, kommer fram uppochned till folk om jag mms:ar.

Detta är inte vad jag hade i åtanke när jag valde lur, det är det inte.
Så nu ska den in på lagning.
Och det ger mig ångest.
Jag har ju ett repsydd monterat på den, som en film som sitter på displayen. Borde jagd ra av den innan jag skickar in? Kan dom "skylla" på att jag monterat dit jox och säga att garantin inte täcker?? Bäst att dra bort den tror jag. Surt bara, för den kostar 200 spänn....
:(

PS: jag har testat totalåterställning, uppdaterat mjukvaran och allt det där. Inget funkar...

Inga kommentarer: