tisdag, mars 23, 2010

Nästa!














Jag tror jag är beroende...?

Bok nr 10 (Dead in the Family) har ännu inte kommit ut på marknaden. Och den som heter "A touch of Dead" verkar vara någon form av samlingsvolym med redan utgivna historier - dock vet jag inte om det är berättelser ur del 1-8 eller om det är de noveller med Sookie i huvudrollen som har givits ut i andra samlingsvlymer - tillsammans med andra författare... Och ingen verkar heller veta...

Men nr 9 finns att beställa här. (Dead and Gone)

2 kommentarer:

Linda K sa...

jag funderar på att hålla ut tills alla finns i en box. eller tar det en evighet?

SkåneAnna sa...

Jag är osäker på denna:
http://www.bokus.com/b/9780441017836.html?pt=search_result&search_term=a%20touch%20of%20dead
det SKULLE kunna vara så att det är alla de första 9 böckerna...
Men det är inte helt tydligt, eller hur?
Du som är bok-kunnig listar säkert ut det.

Och detta är den senaste:
http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.cgi?rewrite=no&FAST=dead+in+the+family&PRODUCT_GROUP=B
som ska komma ut under våren i år. Men då i inbunden variant....