måndag, mars 15, 2010

Mer kärlek...


Kan någon hjälpa mig...?

Jag är kär i två jackor!
Till vänster en i lite prassligt tyg, potatisbrunbeige för 699kr,
till höger en hederligt (men inte min bästa färg...) kittfärgad i lite tjockare tyg, med rynkad puff på ärmen, 499kr

Nu är ju ingen av dem dyr, inte alls. Somliga skulle säga åt mig att ta båda - men hallå, jag måste faktiskt välja här!!

What to do? Vilken är mest funkar-till-allt??

PS det är hellång ärm på båda, på parkasen går det dock att skrynkla upp ärmen med en sleif+knapp...

3 kommentarer:

Free Fashion Pia sa...

Vet inte, men färgerna var fina!

SkåneAnna sa...

Haha, och vad menar du med det?? Att jackorna i sig inte var så himla kul??
Det blir nog den vänstra!
Kitt-beige har aldrig varit min grej, det är bara att inse!
:)

Free Fashion Pia sa...

Tror du väljer rätt, den färgen var finast ;-)