söndag, mars 21, 2010

Meningslöst att fråga kanske....


...eftersom jag har så liten skara(?) läsare, och ni oftast inte säger något alls (tack LindaK för att du låter mig veta att kommentarfunktionen fungerar) - men sist fick jag ju faktiskt svar av FreeFashionPia!

Så vilket är finast - anser ni - till vårt mörkbetsade ekgolv i sovrummet, det med de vita välmålade väggarna - vanliga 'ljusa' ekfärgade sovrumsmöbler, mörkbetsade eller vita??

Golven är från Kähr och på hemsidan har de ett virtuellt showroom där man kan leka med färger och golv, men valet av rum är ganska begränsat (eller vad gillar ni sovrumen á la harem som man kan välja, klicka dit och titta....)

4 kommentarer:

Bina sa...

Jag hade valt ljus ek eller vit, för att undvika känslan av att golvet "fortsätter" upp på väggarna.

SkåneAnna sa...

Eller hur?! Det var så jag tänkte, att det är snyggare att bryta. Då har vi ett komplett sovrumsmöblemang som flyttar med till att börja med.
:)

Free Fashion Pia sa...

Rent spontant så gillar jag de vita möblerna! Kan nog funka till ett mörkt golv (jag vill också ha mörkt golv i sovrummet! Det känns som du är ett steg före i alla MINA inredningsidéer :-))).

SkåneAnna sa...

FFP: å jag har sett värsta snygga vita möblemanget, men det får nog mogna lite - det är ju en MAN inblandad, men jag räknar med att ahn vänjer sig *moahahaha*