söndag, mars 07, 2010

Ååååå min man alltså....

...han är ju för underbar!!

Han har (jag och svärfar har bara hjälpt till lite lite) spacklat och slipat alla ytor i bygget, och spacklat och slipat, och spacklat och slipat lite till.

Nu medans jag och barna var på dans* så har han målat alla taken!! Allihop!
Love. Him.


*) vi kör till dansen, medans barnen ömsom längtar ihjäl sig, ömsom säger att dom vägrar gå. När vi väl är där brukar storasystern glatt skutta in och vara med, och lillasyster får ett bryt och vägrar. Så hon och jag tillbringar 45min utanför danslokalen, barnet med att dricka vatten på toan, gå och kissa, klaga på att hon är hungrig/trött/vill åka hem, och jag med att försöka låtsas som om jag inte är där, medans jag får undrande ögon av samtliga av de andra föräldrarna. Det är ju itne så att jag tvingat ungen att gå på dans. Hon ville ju. Innan vi hade betalt terminsavgiften alltså. Sedan vägrade hon.
Fast det verkar ju inte riktigt så...

Inga kommentarer: